مراقبت و سلامتی

چرا آبرسانی پوست مهمه؟

قطعاً تا به حال چندین و چند بار شنیدید که یکی از مهم‌ترین مراقبت‌های پوستی که هر روز باید انجام بدید استفاده از آبرسان و مرطوب کننده ست. اما آیا می‌دونید دقیقاً چرا؟! می‌دونید پوستی که آب خودش رو از دست داده چه اتفاقی براش می‌افته؟

آیا از خصوصیات و فواید کرم‌های آبرسان واتر بمب کامان اطلاع دارید؟

قطعاً تا به حال چندین و چند بار شنیدید که یکی از مهم‌ترین مراقبت‌های پوستی که هر روز باید انجام بدید استفاده از آبرسان و مرطوب کننده ست. اما آیا می‌دونید دقیقاً چرا؟!

برای انتخاب یک مرطوب کننده و آبرسان خوب به چه نکاتی توجه می‌کنید؟

آبرسانی و باز گرداندن آب از دست رفته‌ی پوست خیلی مهمه. چرا؟

  1. یکی از قابل درک ترین تغییراتی که بعد از آبرسانی در پوستتون احساس می‌کنید بهبود حالت الاستیک پوسته.
    پوستی که آب کافی داشته باشه حالت کاملاً الاستیک داره ، یعنی به راحتی کش میاد و سریعا هم به حالت طبیعی اولیه‌ اش بر می‌گرده و حالت الاستیسیته یا حالت کشسانی خودش رو از دست داده باشه ، ظاهری چروک خورده پیدا می‌کنه و به اصطلاح افتاده میشه
  1. پوست باید مرطوب باشه و آب کافی داشته باشه تا چین و چروک کمتری داشته باشه و آب کافی باعث میشه سلول‌های کوچک چروک‌های پوست رو پر کنند. این اثر حتی با استفاده‌ی یک دوره‌ی نه چندان طولانی از محصولات آبرسان خوب مثل بمب آبرسان کامان می‌تونه دیده بشه. این محصول رو می‌تونید توی فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی روژا پیدا کنید.
  1. اگر پوست آب کافی داشته باشه، کمتر چرب می‌شه! پوست شما این قابلیت رو داره که میزان آب رو تشخیص بده. کم آبی پوست به صورت سیگنال به غدد ترشح کننده‌ی سبوم یا همون چربی پوست منتقل میشه و این غدد چربی بیشتری ترشح می‌کنند. این مکانیزم پوست می‌تونه با آبرسانی کافی و از بین رفتن خشکی پوست تصحیح بشه و در نتیجه با استفاده از محصولات آبرسان بدون روغن یا اویل‌فری مثل بمب آبرسان کامان میشه علاوه بر آبرسانی از چرب شدن بیش از حد پوست هم جلوگیری کرد.
  1. وقتی ما آبرسان درست رو استفاده می‌کنیم در واقع قدرت دفاعی پوست رو بالا می‌بریم. پوست سالم یا پوستی که آب کافی داره، می‌تونه در برابر عوامل محیطی مقاومت بیشتری کرده و از خودش دفاع کنه. اگر آبرسانی که استفاده می‌کنیم همراه با آنتی اکسیدان باشه این روند دفاعی سریع‌تر هم خواهد شد.
  1.  سلول‌های پوست سالم توانایی سم زدایی و خارج کردن محصولات جانبی متابولیسم که باعث کدر شدن پوست می‌شن رو دارند. توانایی سم زدایی با میزان آب پوست ارتباط مستقیم داره
 پوست دهیدراته با پوست خشک فرق داره

پوست خشک در واقع یک نوع پوسته ولی بی آبی پوست یکی از حالت‌هایی هستش که هر پوستی می‌تونه بهش دچار باشه. یعنی پوست چرب یا خشک هر دو می‌تونن دهیدراته یا بی‌آب باشن

پوست خشک چربی کافی نداره، چرا که سبوم کافی ترشح نمی‌کنه و کمبود سبوم به این معنیه که پوست چربی لازم برای نگهداری از آب و رطوبت پوست رو نداره و نمی‌تونه از خودش در برابر عوامل بیرونی خشن محافظت کنه. پوست بی‌آبه اما رطوبت کافی نداره. از دست رفتن آب پوست بیشتر به عوامل بیرونی مثل تغذیه، ننوشیدن آب کافی، آب و هوا و مصرف کافئین ارتباط داره.

آبرسان پوست

واتر بمب کامان، یک آبرسان کامل

اگر پوست دهیدراته دارید برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی باید دقت زیادی به خرج دهید. آبرسان یا مرطوب کننده‌ای انتخاب کنید که علاوه بر سازگاری با نوع پوست شما عواملی برای آب‌رسانی بیشتر و عمیق‌تر داشته باشه.

محصولات اورجینال کامان با دارا بودن هیالورونیک اسید،‌ آب‌رسانی رو چند برابر می‌کنه.

هیالورونیک اسید ماده‌ایست که به طور طبیعی در بدن و به‌خصوص در پوست وجود داره. هیالورونیک اسید که در بمب آبرسان کامان وجود داره، باعث میشه پوست رطوبت خودش رو حفظ کنه و آب لازم رو از دست نده.

برند کامان آبرسان‎های خودش رو در نمونه‌‎های مختلف به بازار عرضه کرده تا علاوه بر آبرسانی پوست، خواص دیگه‌ای برای پوست به همراه داشته باشه.

کرم آبرسان Q10 کامان

بمب آبرسان کامان حاوی هیالورونیک اسید و کوآنزیم کیوتن دارای فرمولاسیونی سبک و بر پایه آب است. این آبرسان بدون ایجاد حس سنگینی و چربی، پوست رو آبرسانی کرده و رطوبت پوست رو تا 98% افزایش می‌ده.

کرم آبرسان Q10 کامان

کرم آبرسان ویتامین سی کامان

این بمب آبرسان کامان فرمولاسیونی بی‌نظیر داره ، در این کرم از مواد مقوی و تغذیه کننده استفاده شده که برای آبرسانی و افزایش سلامت پوست فوق العاده هستند.
این محصول حاوی : گلیسیرین ، آلانتوئین ، ویتامین  C ،  هیالورونیک اسید و عصاره لیمو است

این محصول خاصیت مرطوب کنندگی عمیق داره و با جذب فوق العاده و سریعش به راحتی پوست رو شاداب و سرحال می‌کنه. بمب آبرسان ویتامین سی کامان شفاف کننده و روشن کننده پوسته و خاصیت ضد التهابی داره.

کرم آبرسان ویتامین سی کامان

کرم آبرسان کلاژن کامان

بمب آبرسان کلاژن کامان دارای فرمولاسیون بی نظیری از مواد مقوی و تغذیه کننده ست.

این کرم آبرسان برای آبرسانی و افزایش سلامت پوست فوق العاده است. این کرم بی‌نظیر با فرمولاسیون فوق العاده ای که داره، موجب سفت شدن پوست و در نهایت جلوگیری از پیری و چروک شدن پوست می‌شه. این محصول می تونه موجب ترمیم و تغذیه پوست بشه.

 

 

#آبرسان #آب_رسان #آبرسان_کامان #کرم_کامان #کامان #کرم #واتر_بمب #واتربمب_کامان

پیج فروشگاه روژابیوتی

دیدگاهتان را بنویسید