آرایشی و زیبایی, گلدن رز, محصولات بهداشتی

بهترین راه خرید اینترنتی لوازم آرایشی اورجینال

خرید لوازم آرایشی اصل و اورجینال
استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی فیک یا همون تقلبی علاوه‌ براینکه روی سلامت شما تاثیر منفی می‌گذارن، نتیجه مطلوب مورد انتظارتون از محصولی که خریدید رو هم برآورده نمی‌کنن حتی اگر روی جعبه محصول لیست بلند بالایی از ویتامین‌ها و مواد موثر و یا خاصیت هاش ذکر شده باشه!
فروشگاه آرایشی و بهداشتی روژابیوتی

امروزه لوازم آرایشی زیادی در بازار موجوده که تنوع برند در اون بیداد می‌کنه! به‌طوری که گاهی انتخاب به‌شدت سخت می‌شه و پیدا کردن محصولی که علاوه‌بر اینکه برند خوب و مناسبی باشه، خواسته‌های شما رو هم پوشش بده. اول از همه توجه داشته باشید که به هیچ عنوان از لوازم آرایشی تقلبی استفاده نکنید و حتماً از لوازم آرایشی اورجینال استفاده کنید.

استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی فیک یا همون تقلبی علاوه‌بر اینکه روی سلامت شما تاثیر منفی می‌گذارن، نتیجه مطلوب مورد انتظارتون از محصولی که خریدید رو هم برآورده نمی‌کنن حتی اگر روی جعبه محصول لیست بلند بالایی از ویتامین‌ها و مواد موثر و یا خاصیت هاش ذکر شده باشه!

برندهای مطرح دنیا بعد از سال‌ها فعالیت و آزمون و خطا و همچنین آزمایش تک‌تک فرمول‌ها و محصولات نهایی در آزمایشگاه‌های خودشون و یا آزمایشگاه‌های مخصوص، دست به تولید انبوه میزنند. و در تمامی این مدت و در روند تولید محصول نهایی، همیشه کنترل کیفی دقیقی بر روی لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شه.

خرید لوازم آرایشی اصل و اورجینال

تشخیص لوازم آرایشی اورجینال

بعضی وقتا با یک‌سری نکات ریز میشه لوازم آرایشی اورجینال یا فیک بودن یک محصول رو تشخیص داد.مثلاً اینکه اون رو روی دستتون تست کنید و ببینید که به اصطلاح می‌ماسه یا خیر. یا اینکه 2 یا 3 رقم آخر بارکد رو چک کنید که آیا با منطقه‌ای که در اون تولید شده مطابقت داره یا نه. قبل از خرید حتماً چک کنید که شماره سریال محصول با شماره سریال جعبه مطابقت داشته باشه. محصولاتی که شماره سریال ندارند شک نکنید تقلبی هستند!

یک موضوعی هم که در تشخیص لوازم آرایشی اصل از فیک باید به اون توجه کنید اینه که محصولات اصل هیچ کم و کسری ندارند و کاملاً بسته بندی‌های سالم و بدون رنگ پریدگی و پاک شدگی و مخدوش بودن لوگو دارن. می‌تونید به فرچه‌ها و براش‌های داخل بسته نگاه کنید. این لوازم باید بدون هیچ‌گونه نقص و یا زدگی ندارند. مخصوصاً اگر نمونه‌های اصل را دیده باشید می‌تونید با کمی دقت متوجه تفاوت اون‌ها بشید.

برای تشخیص اصل یا فیک بودن ریمل درب اون رو باز کنید و اگر بوی تند و زننده‌ای داد یعنی اون ریمل اصل نیست و ممکنه به سلامت چشم شما آسیب بزنه. ریمل‌های اورجینال معمولاً بوی خوبی دارند. و همینطور فرچه‌های اون‌ها کاملاً سالم و بدون زدگی یا زائده خاصی هستند.حتی غلظت ریمل اورجینال و فیک هم با هم فرق دارند. در مورد کرم‌ها هم میشه به این نکته اشاره کرد که کرم‌های اصل غلظت مناسب و بافت یک‌دست دارن و بعد از خروج از تیوب به اصطلاح وا نمیرن و بافت یکدست خودشون رو حفظ می‌کنن.

خرید لوازم آرایشی اصل و اورجینال
آرایشی اورجینال و اصل

آرایشی اورجینال و اصل

یک پیشنهاد

گاهی وقتا محصولات فیک اونقدر دقیق بسته‌بندی می‌شن که از ظاهرشون نمیشه تشخیص داد که لوازم آرایشی اورجینال هستند یا خیر.  اما مواد داخل اون اصل نیستن و اون نتیجه دلخواه رو به شما ندن و یا حتی برای سلامت پوستتون ضرر هم داشته باشن.

پس با همه این تفاسیر چه‌کار باید بکنیم؟! بهترین راه خرید از فروشگاه‌هایی است که نمایندگی اصلی دارند و یا به آن‌ها اطمینان کامل دارید. پس مهم‌تر از محصولی که خریداری می‌کنید، محلی است که از آن خرید می‌کنید. این مساله زمانی حساس‌تر میشه که قصد خرید آنلاین لوازم آرایشی اصل رو دارید. در این صورت با دنیایی از سایت‌های مختلف روبرو می‌شید که همگی ادعای فروش لوازم آرایشی اصل و اورجینال رو دارند!!

خرید لوازم آرایشی اصل و اورجینال

 

لوازم آرایشی اورجینال

لوازم آرایشی اورجینال

انتخاب فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

حالا چرا باید از فروشگاه اینترنتی روژابیوتی خرید کنیم؟ در ادامه چند نکته رو با هم بررسی می‌کنیم و دلایل این‌که می‌تونیم به سایت روژا اعتماد کنیم رو با هم مرور می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

خرید لوازم آرایشی اصل و اورجینال
  • امنیت

اولین و مهم‌ترین نکته امنیت یک وب‌سایته که با چند فاکتور می‌تونید ببینید که آیا اون سایت برای خرید امن هست یا خیر. داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه مستقیم بانکی از سایت شاپرک، نشون دهنده اینه که سایت مذکور مورد تایید هست و همینطور هویت صاحب سایت و محل فعالیت کسب و کار اینترنتی او احراز شده‌ است.

نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره هم بالاترین درجه اعتماد یک سایت از نظر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی زیر نظر وزارت صنعت و معدن هست که سایت روژا اون رو داره.

اعتماد

اعتماد

آرایشی اورجینال

  • مشاوره پیش و پس از خرید

وقتی شما قصد خرید آنلاین لوازم آرایشی اورجینال رو دارید، گاهی لازمه از قبل با یک مشاور حرفه‌ای صحبت کنید تا شما رو راهنمایی کنه و مفید‌ترین و مناسب‌ترین محصول رو خریداری کنید. شما در روژابیوتی با کارشناسان حرفه‌ای و آموزش دیده طرف هستید که میتونن شما رو به طور کامل راهنمایی کنن و لوازم آرایشی مناسب رو بهتون معرفی کنن.

خرید لوازم آرایشی اصل و اورجینال

 

آرایشی اورجینال

آرایشی اورجینال

سخن پایانی

در نهایت برای خرید آنلاین لوازم آرایشی اورجینال باید به سایت‌های امن و مورد اطمینانی مثل روژابیوتی که کار فروش  رو انجام میدن مراجعه کنید و با خیال راحت از خریدتون لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید