آرایشی و زیبایی, گلدن رز

معرفی برند گلدن رز

معرفی برند گلدن رز

گلدن رز با سی و هشت سال تجربه یکی از شرکت های پیشرو در تولید محصولات آرایشی بهداشتی شناخته می شود. محصولات آرایشی بهداشتی متنوع رنگی را به عنوان کرم پایه، رژگونه، کرم پودر، سایه چشم، ریمل مژه و ریمل ابرو، رژ لب، بالم لب و لاک ناخن با مارک های گلدن رز، کلاسیک، خانم سلین و امیلی که صفر تا صدش به طور کامل در کشور ترکیه تولید می شود.

لوازم آرایشی و بهداشتی گلدن رز یکی از پنج تولید کننده برتر لاک ناخن در جهان است که با صادرات، به بیش از نود کشور در پنج قاره از جمله آمریکا، آفریقای شمالی، خاورمیانه، بالکان، کشورهای CIS و اروپا موفقیت خود را فراتر از مرزها برده است.
محصولات آرایشی بهداشتی گلدن رز با تبدیل شدن به صنعتی پیشرو در صادرات لوازم آرایشی بهداشتی در ترکیه به موفقیت بزرگی دست یافته و از اقتصاد ترکیه نیز با این موفقیت حمایت می کند.
لوازم آرایشی بهداشتی گلدن رز دارای یک شبکه فروش بسیار گسترده در ترکیه است که در بیش از 7500 فروشگاه، در عطاری ها، داروخانه ها و فروشگاه های بزرگ سوپر مارکت به فروش می رسد.
تولید محصولات آرایشی بهداشتی مطابق با سیستم های مدیریت کیفیت و با استفاده از جدیدترین فن آوری پیشرفته با رویکردی مدرن در فرآیند تولید، در یک منطقه داخلی در استانبول انجام می شود که دارای سیستم های مدیریت بهداشت و ایمنی شغلی، سیستم های مدیریت محیط زیست و همچنین گواهینامه تولید ایمن می باشد.
لوازم آرایشی بهداشتی گلدن رز با یک تیم متخصص و با تجربه، مطالعات تحقیق و توسعه روند تولید را پیشرفت می دهند. آزمایشات مطابق با دستورالعمل های اتحادیه اروپا در آزمایشگاه های معتبر شرکت قبل از ارائه محصولات آرایشی بهداشتی به مشتریان انجام می گیرد. هر محصولی دارای یک گزارش ارزیابی ایمنی محصول است. لوازم آرایشی بهداشتی گلدن رز با کمک 38 سال تجربه خود با هدف کیفیت و رشد مداوم، پر قدرت به سفر خود در دنیای زیبایی ادامه می دهد.

دیدگاه گلدن رز

این برند به عنوان اولین انتخاب زنان در سراسر جهان برای محصولات آرایشی بهداشتی متنوع رنگی، موفقیت خود را در شرکت در بخش صادرات محصولات آرایشی بهداشتی ادامه می دهد تا به عنوان یک برند ترکی به یکی از برندهای پیشتاز در بازار رقابتی جهانی لوازم آرایشی بهداشتی تبدیل شود.

ماموریت گلدن رز

این مجموعه برای تولید محصولات با کیفیت عالی و مقرون به صرفه با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و مدرن با برآورده سازی انتظارات و رویکرد مشتری مداری و با رعایت الزامات قانونی و همچنین احترام به ارزشهای اخلاقی و بالا بردن سطح صلاحیت و دانش کارکنان توسط ساختار یاد گیرنده سازمان در بهبود رتبه اجتماعی و اقتصادی سهیم است.
محصولات آرایشی بهداشتی رنگی متفاوت و قابل اعتماد با رویکرد تحقیق و توسعه ابتکاری و با سیاست قیمت مناسب و محصولات مقرون به صرفه برای بانوان سراسر جهان تولید شده است.

ارزش های گلدن رز

قابلیت اطمینان

این برند محصولاتی را تولید می کند که مطابق با استانداردهای بین المللی باشد. علائم تجاری گلدن رز نمادهای قابلیت اطمینان هستند.

تمرکز بر کیفیت

شرکت محصولات با کیفیت بسیار عالی را تولید می کند تا انتظارات مشتری را برآورده سازد و رضایت مشتری را به دست آورد.

بهبود مستمر

شرکت با رویکرد بهبود مستمر، چرخه سیستم های بهینه سازی جهانی را دنبال می کند.

حساسیت به محیط زیست

گلدن رز به محیط زیست و انسان حساس است و مطابق با این حساسیت تمام اقدامات احتیاطی لازم را انجام می دهد.

تولید، تحقیق و توسعه
معرفی برند گلدن رز

معرفی برند گلدن رز

 

 

سیاست زیست محیطی گلدن رز

معرفی برند گلدن رز

معرفی برند گلدن رز

معرفی محصولات

محصولات با کیفیت آرایشی بهداشتی شرکت معتبر گلدن رز عبارتند از:
انواع  پاک کننده ها شامل: کرم  BB & CC،کرم پایه، کانسیلر، پنکیک، کرم پودر، پودر برنزه کننده، رژ گونه، کانتورینگ و هایلایت، روشن کننده، شیر پاک کن و اسپری رفع آرایش، پاک کننده چشم، جلوه دهنده بدن، مرطوب کننده، ضد آفتاب رنگی
انواع لوازم آرایش و گریم چشم شامل: سایه چشم، ریمل چشم، خط چشم، مداد چشم، ریمل ابرو، مداد ابرو
محصولات آرایشی لب شامل: رژ لب، رژ لب مایع و جامد، برق لب، مداد لب،بالم لب
لوازم ناخن شامل: لاک ناخن، تاپ کات، بیس کات، برق ناخن، لاک پاک کن، محصولات مراقبت از ناخن و خشک کننده های سریع
انواع ابزار آرایش : براش ، اسفنج های آرایشی، پد پنبه، لوازم مژه، مژه مصنوعی، چسب مژه ، مداد تراش، پاک کننده صورت، برس های آرایشی
و انواع عطرهای زنانه و مردانه که با رایحه های متفاوت شیرین، تلخ، ترش، شرقی، خنک، گرم ، ملایم، تند و ..

 

گلدن رز اصلی را از ما بخواهید
پیج فروشگاه روژابیوتی

دیدگاهتان را بنویسید