آرایشی و زیبایی

روش استفاده از لنز ناخن

طرز استفاده از لنز ناخن

لنز یا همان برچسب های ناخن در طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی مانند طرح دوبعدی ، طرح برجسته و لنزهای سه بعدی تولید می شود و برای ناخنکاران حرفه ای که وقت زیادی برای طراحی ندارند بسیار مفید می باشد.

چگونه لنز ناخن را نصب کنیم؟

مانیکور و کاشت ناخن با طراحی زیبا و منحصر به فرد، در زندگی روزمره ی خانم‌هایی که به آراستگی و زیبایی خود توجه خاص دارند، از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.صنعت طراحی ناخن‌، همواره در تلاش برای برآورده کردن رویای داشتن زیباترین طراحی‌های ناخن‌، برای خانم‌هایی با سلیقه‌های خاص بوده است . مدت زمانی است که طراحی تصاویر واضح و شفاف‌، در سالن‌های زیبایی حرفه‌ای‌، بر روی ناخن‌های مشتریان انجام می شود‌،که البته کاری دشوار و زمان بر بوده و نتیجه ی نهایی ممکن است طبق سلیقه مشتری نباشد. امروزه این کار به لطف لنز‌های ناخن با کیفیت چاپ بالا،  به سهولت قابل انجام است و این طراحی با اطمینان از ایجاد نقش‌های بی نقص و مطابق سلیقه ی افراد انجام می‌شود. در اینجا در مورد لنز‌های ناخن صحبت خواهیم کرد و چگونگی آموزش نصب لنز ناخن آن‌ها را آموزش خواهیم داد.

لنز ناخن چیست؟

پیش از این برخی از طراحان ناخن، از شابلون‌ها برای طراحی حرفه‌ای استفاده می‌کردند؛ اما هرچه زمان به پیش رفت، با متنوع‌تر شدن لنزهای ناخن، طرفداران آن نیز بیشتر شد. امروزه به دلیل تنوع و سهولت استفاده، محبوبیت لنز‌های ناخن جایگاه ویژه‌ای بین مشتریان پیدا کرده است. لنز‌ها یا همان برچسب‌های ناخن در مدل‌ها و طرح‌های مختلف و مناسب برای همه ی سلیقه‌ها در دسترس است. تولید این محصول در انواع سه بعدی، برجسته و… انتخاب را آسان‌تر می‌کند. از ویژگی‌های بارز این محصول این است که به راحتی می‌توان در منزل از ‌آن‌ها استفاده کنید و طرح دلخواهتان در طراحی ناخن‌ها را اجرا کنید.

استفاده از لنز ناخن روی لاک معمولی

لنز ناخن را از پک جدا کرده
اطراف کاغذی شکل آن را با قیچی جدا کرده
لنز را درون ظرف آب قرار دهید
بعد از 20 ثانیه طرح را از روی کاغذ جدا کرده
روی ناخن با لاک معمولی میچسبانیم
آب سطح لنز را خشک کنید
در انتها برق ناخن میکشم
لنز ناخن

لنز ناخن

 

پیج فروشگاه روژا بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید